Mihranimmm İkizlerim 25 günlük. Sma , aptamil ve evolvia hepsi gaz ve kabızlık yaptı. Hangi mamayi kullanacağım, nasil düzelecek bu durum ? Annemle bakıyoruz resmen tükendik uykuları en fazla 5 dk.
Emineec Mihranimmm benım kızım çok kustugu ve kilo alamadığı ıcın aptamil ar maması kullanmıştık. Doktorunuzun sizi yonlendırmıs olması gerek ancak iyi bir doktora denk gelmek de zor
cnkrt Mihranimmm biz sma kullandık şimdiye kadar ama gaz olmadı ama bizimkinin iştahı kesik ve kilosu az değiştirmeyi düşünüyorum bende