Ahsen_seda00 3.5 aylıkken bıraktı beni emmeyi. 4 de de biberon reddi başladı mecbur kaşık mama verdim. +4 olan kaşık mamalarla başladım. 6 ay 4 günlük hala biberon almıyor uyanıkken. Uyku aralarında veriyorum uyanıkken kaşık mama muhallebiler püreler veriyorum. Bizim yediklerimizden istiyor yiyebilceği şeyleri veriyorum ben seçmedim hiç şunu yesşn bunu yemesin diye. Ne yiyeblirse onu veriyorum