Brn2018 Merhaba bu siteden alışveriş yapanlar var mıdır? Birkaç birşey beğendim kalıplarını merak ediyorum😕karar veremedim şimdiden teşekkürler
Brn2018 Afraberen Çok teşekkürler bilginiz için bende bonita etek almayı düşünüyorum doğumgünü için 1-2 yaş ve 2-3 yaş olarak bedenleri buyüzden kararaız kalmıştım.