hunilimomy sizi takibe aldım ama benim oğlum Bayağı büyük. Fiyatlarınız gerçekten çok uygun. Bazı insanlar maalesef uygun koyunca da iyice öldürüp almaya çalışıyor Mesela sıfır bot koymuştum Diğer bölümde 2. Eli 300 du ben 245 e koydum 230 dediğim halde 200 e ver alayım dedi.dun dolapta slong koydum kutulu 115 e . Ikinci eli 200 lira pazarlık yapmaya çalışıyor 90 liralık teklif gönderiyor Ben de sinirlenip 170′e çıkardım