SuhedaCls Nacafa bu arada satıyor musunuz siz bunu benim bebeğim şuan 62 cm 8 kg olur mu sizce bn almak istiyorum
SuhedaCls Nacafa ben almak istiyorum bunu nasıl yapalım sizce ?? Fiyat sanırım 450₺ ydi dimi hatırladım başka postta da yine sormuştum . Acaba fiyatta yardımcı olur musunuz ???
Nacafa SuhedaCls bende olan etiketinde 4-6 ay yazıyor ama ben 7 aylık bebeğime almıştım H&M kalıpları baya büyük olduğu için
Nacafa SuhedaCls evet satıyorum bunu. 400 TL yapayım. Bebeğim aldığımda kaç cm kaç kiloydu bakayım size yazarım
Shewolff SuhedaCls merhaba bende de var bebeğim iki kez giymedi bile eldiveni patiği her şeyi var bere de hiç takmadı atkısıyla beraber hediye olarak gönderirim onu da bebişinize 😍🥰
Semra47 SuhedaCls Merhaba benim elimde de mevcut geçen kış dolap uygulamasından almıştım daha sıfır gibi tertemiz ve iki üç defa tek giydirdim erkek bebek için bu arada.
Ckudll SuhedaCls gap 6-12 ay içi polar kamuflaj desenli astronot tulum var bende de düşünürseniz dolap ismim haşofla
Shewolff momzayn merhaba bende satıyorum bebeğim iki kez giymedi bile eldiveni patiği her şeyi dahil şeklinde bere ve atkısını da ben almıştım hiç takmadık hediye olarak gönderirim 🥰