Daha dün burda meme redi için başlık acmistim bu gün bebegimin kalça çıkığı testi vardi gitigimizde yumurtaliklarinda 1 cm miyom ve böbreklerin de genisleme odugunu ogrendim daha 2 ay 25 günlük 8 hafta içerisinde takrar gel konturol edelim dediler çok korkuyorum bilgisi olan başına gelen var mı