chaos Merhabalar, şarap açıldıktan sonra kaç gün içinde tüketilmeli ve oda ısısında mı olmalı buzdolabında mı bilginiz varsa aydınlatabilir misiniz
Duygusaljelibon_ chaos ben buz dolabına koyuyorum blush içtiğim için yani 1 hafta içinde tüketmiştim normal şarap içemiyorum sevmem hiç
queenmom_ chaos fabrikasyon şaraplar açıldıktan sonra 2-3 gün içinde tüketmelisiniz bakteri üretiyor çünkü buzdolabına koyun yıllanmış şarapsa karanlık serin yere koyun bişey olmaz
chaos Duygusaljelibon_ Çok anladığım bir konu değil açıkçası emzirme döneminden önce arada bir bira içerdim emzirme sürecimizi bitirince bir iki kadeh birşeyler içesim geldi kavaklıdere yakut diye birşey aldım blush da görmüştüm ama keşke ondan alsaydım daha mı hafif acaba
chaos Bebekcino açtıktan sonra koyayım buzdolabına o zaman bencede 1 haftada anca biter 3 günde bitiremem 😅
Duygusaljelibon_ Balsakizi bünyeye göre değişir beni çok etkilemiyor alkol sadece Çakır keyif oluyorum 3. Kadehten sonra hafif
yusaydefsa chaos ay benim de dolap da var 10 gün oldu heralde açılalı içsem mi bilemedim eşim içilir dedi ama
chaos yusaydefsa İnternette düşük alkollü olanların mesela şarap gibi daha erken bozulduğu yazıyor 10 gün çok geldi bana ya hiç riske atmayın isterseniz
Marasmom- chaos 2 3 gün içinde tüketilmezse tadı değişiyor güzel olmuyor, oda ısısında da içen var soğuk içen de var tercih tamamen