Uykusuz-annee Kizlar bebeğim 53 günlük en son 1 ay önce hastaneye çocuk doktoruna gittik ve bize su zaman gelin demedi ? Forumları okuyorum doktorumuz şunu dedi bunu dedi falan yazmışsınız sizler ne zamandan ne zamana kontrole gidiyorsunuz
MeetJoeBlack Uykusuz-annee 1 yaşına kadar her ay gittik zaten aşısıydı falan derken. 1 yaş sonrası da 3 ayda bir gittik.
Caglaa94 Uykusuz-annee 7.aya kadar her ay düzenli kontrol öneriliyor. 2.ayda zaten aşılarınız var muhakkak gitmelisiniz
Uykusuz-annee MeetJoeBlack Simdi ebe çağırıyor her ay asi içinde ekstra doktora gittigimizi söylemediler
Uykusuz-annee MeetJoeBlack sizin gittiginiz ebe değilmi 🤔 aşıları sağlık ocaklarında vuruyorlar zaten
Uykusuz-annee Caglaa94 aşılar sağlık ocağında yapılıyor ebe çağırıyor her ay asi içinde ekstra çocuk doktoruna gidiliyormu onu merak ettim
MeetJoeBlack Uykusuz-annee devlet aşıları sağlık ocağında yapıldı ama sağlık ocağında doktor hiç bakmıyor bizim. 6 aylık olana kadar özel doktora muayeneye götürdüm her ay kontrol için, 7. Ayda özel aşılarına başladık o nedenle de her ay yine doktoruna gittik yani onu demek istemiştim.