Aleynamesut2022 Merhaba güzel anneler emziren anneler için 3 aylık iğne tavsiye ediliyor kullanan var mı ?
Hadianne Aleynamesut2022 15 gün önce yaptırdım sağlık ocağındaki ebeye danıştım yaptırabilirsin dedi şimdilik tek yan etkisi regliyken olmuştum igeneyi adetimi biraz uzattı onu dışında bı sıkıntı yok gibi eczaneden 70 TL ye aldım sağlık ocağında yaptırdım iğneyi
yagmuraltintas 07072023 1 sene oldu kullanıyorum adet görmüyorsunuz bunun dışında yan etkisi yok ayrıca aile planlamasına randevu alarak devlete giderseniz ücretsiz vurulursunuz 🌺 korunurken de ek korumaya gerek olmadığını söyledi doktorum koruma düzeyi yüksek 🫠
Sunam 07072023 ben de vurdum 6 ay adet olmadım vücudum ödem topladı sinirli duygu değişimi vardı bende bıraktım bende
momzayn 07072023 Aleynamesut2022 daha bugun saglık ocagında ebeyle görüştüm 3 aylık olan adet gecikmesi yapabiliyormuş bazı insanlarda 2 yıl adet görememe bazılarında ise sürekli görme gibi ama 1 aylık olanda o problem yokmuş oyüzden 1 ayşıgı tavsiye etti fiyatlarda suan erzurumda 3 aylık olan 70₺ 1 aylık olan 270₺
Aleynamesut2022 yagmuraltintas ebe bana kadın doğuma gidip orda reçete yazdırıp vurdurmamı söyledi reçetesiz vurmuyoruz dedi
Aleynamesut2022 Hadianne bana ebe dediki kadın doğumcuya gidip yazdırman lazım reçetesiz vurmuyoruz dedi 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Hadianne Aleynamesut2022 bana öyle demediler valla kendin alip vurdurcaksin dedi hatta vurulunca bilgi ver sisteme kayıt edeyim dedi bende iğneyi olunca söyledim
yagmuraltintas Aleynamesut2022 kadın doğumdan randevu alın direk aile planlamasına ücretsiz iğneyi de almadan vuruyorlar zaten
Aleynamesut2022 medinekaplan anladım cnm sağlık ocağında ki doktora gidip nasıl yazdırdın ne söyleyip
benimoglumukurtarinesraa Ben 15 gün falan önce eczaneden alıp sağlık ocağında vuruldum hiç de reçete doktor olmadan 70 tl