baharnevaa Bebeğim 2,5 aylık sağ gözünde kanal tıkanıklığı olduğu için hep yaşarıyor ve çapak oluyor doktor masaj yapmamı önerdi, aranızda yaşayan var mı arkadaşlar?
hunilimomy baharnevaa 7. Aya kadar yasadik dogumdan itibaren surekli masaj yaptik damla bizde ise yaramadi ara ara arttıkça durum kullandik 1 yasa kadar geçmezse kucum bi operasyon dediler ama masaj sayesinde kurtulduk
Tusemerve baharnevaa kız kardeşim bebeğin de yaşadı evet gün de 3 kez 10’kere masaj yapın geçecektir inşallah çok geçmiş olsun canım
Madammm Benim kızımın gözyaşı akmiyodu çapak vardı hiç aglatmazdim Sonra öyle olunca ağlattım düzeldi bebeği hiç aglatmamakta iyi değilmiş