cnkrt Anneler merhaba kızım 3 buçuk aylık oldu doğduğundan beri mamayla besleniyor ilk 2 ay sagip verdim ama yine de çok azdı. Kızım çok iştahsız. Mama sma kullanıyorum. Bu dönemde bebekleriniz kaç ml içiyor ve önerdiğiniz mama var mı?