Kızlar merhaba, oğlum 4 aylık 5 gündür hasta öksürüyor ve 4 ay aşısından sonra meme reddi vs yaşadık, bir hayli zorlanıyoruz hasta olduğu için doktora götürdük bugün doktora diyorum ki hocam meme reddi yaşıyorum bu zamana kadar hiç yaşamadım oğlum çok şükür çok güzel emiyor bize diyor ki mama ya başlayalım, sütüm mi yetmiyor diye o kadar moralim bozuldu ki sonrasında her ay kontrolümüzü yapan sağlık ocağı hemşiremize gittik mamaya gerek olmadığını bu aylarda kilo vermenin normal olacağını söyledi sağlık ocağı farklı ölçüyor kiloyu hastane farklı ölçüyor kime inanacağımı şaşırdım moralim iyice bozuldu gerçekten 😣