kirmizibasliklikiz_ ipekarya normalde 6 ay öncesinde baslanirsa 4 dozdur dogru.. ama çoğu doktor hatirlatma dozuna gerek yok diip 3 doz yeterli olur da diyebiliyor
ipekarya -Sweetdream- 1.dozu 3 aylık oldu şimdi 2. Dozu 5 aylıkken olacak O zaman bende sorayım kaç doz olacağını çünkü 4 doz diye internette okudum demek ki doktorların öngörüleri olabiliyor teşekkür ederim
ipekarya -Sweetdream- nimenrix için ilk doz 6. Ay olsun yazmış 2. Dozu yazmamış Ben en iyisi bi kagıda tablo şeklinde yazdırayım teşekkürler