gocebebirbayan Kızlar düğün dernek olduğunda bebeğinizin saçına minik maşalar filan yapıyor musunuz ? Bir kerecik yapsam nasıp olur acaba, fikrinizi söyler misiniz?
perikizininannesii gocebebirbayan hic yaptirmadim renkli tokalsr.takiyorum kiyamiyorum sacina.renkli saclar.oluyo cok isterse onlardan takiyoruz
kubra2608 gocebebirbayan yapmam ben yapmayı da hiç düşünmedim uzun bi süre ne maşa ne düzeleltirici değdirmek istemiyorum anne saçına
gocebebirbayan antropologanne bende takıyorum ama çok çok yakınımızın düğünü. Acaba yapsam mı bir kerecik diye düşündüm 😊
gocebebirbayan Elifhakan12 yanma vs olmadı dimi canım ? Birde maşalar bozulmasın diye sprey sıktılar mı yoksa öylece bıraktılar mı yapıp