1annne Bebeğimin 3.ayına girmesine 6 gün var emzirmeyi gene 2 3 saatte mi yapmalıyım yoksa o ağlayıp istediğinde mi vermelıyım
Elifumay_devrilmez66 1annne 3 aya girdiğin den itibaren kendi ne zaman ağlarsa besliyodum ben şuan 4 aylığız geceleri 2 saatte bir uyanir
ilknursam 1annne bebeğinizin isteklerine göre hareket etmelisiniz. Bazen 1 saatte de ister bazen 3 saati de bulabilir. 😊
Minnonunanasi 1annne benim bebeğiminde 3 ay olmasına 3 gün var aklımda sürekli bu soru dışarı çıktığımızda 3 saati buluyor ama evdeyken 1,5 saate bile ağlıyo emmek istiyor napıcağımı şaşırıyorum