hunilikurbik Yarın kontrolümüz varda ben yine evde tartmak istedim, 3 aylıkken 6,600dü şuan 4 aylığız 7.100 çıkıyor. 500 gr kilo almış neredeyse normal mi
kubraselcuk hunilikurbik normal olup olmadığını en iyi doktorunuz bilir her bebeğin kilosu farklı kıyaslamayın hiç 😊
MerveKantekin23 hunilikurbik her bebek kendine özeldir bunda doğum külosu boyu önemli canım bez sayısı ve beslenmesi normalse korkma derim tabi doktoruna da danış
hunilikurbik kubraselcuk kıyaslamak için değil de birazda şey için sordum, her ay normal kilo artışı olup bir süre sonra işte 500 gr 300 gr vs gibi kilo alımı olduğunda kaçıncı aydan sonra yavaş yavaş kilo alımı azalır yani onun için😁yoksa her bebek tabiki farklıdır kıyaslamak doğru değil görüşündeyim bende🙏🌹
Mrvklc97 bizim de 4.ayımızın ilk günü 6.300dü bize de normal dedi (normal olup olmadığını doğum kilosundan sonra aldığı her ayki kiloya göre bakıyor) aa çokmuş ya da azmış derlerse çok şeyapmayın doktorunuzu dinleyin yeter