Fedoraxn Kızlar takipli doktorum 4.ayda ek gıdaya yavaş yavaş başlayabilirsiniz dedi. Bizde elma püresi verdik ama oğlum çok ağlıyor daha yemek istiyor 1-2 kaşık veriyorum durmuyor ne yapacağım ben normal mi bu acaba
Cocukgelisimcimomy Fedoraxn ben önce karpuzu ve üzümü meyve suzgecinde vermiştim ( elimle ucunu sıkıyordum suyu çıksın diye ) önce süt dışı biseylerin tadına alışsın bence daha sonra tadım yapin azar azar sonra kaşıkla püre verin