Arkadaşlar bir çok anne böyle bir başlık açtığım için ne kadar şanslı olduğumu düşünebilir veya bana kızabilir. Ama bende her anne gibi az uyusada çok uyusada endişe ediyorum. Bebeğim 2 aylık 8. Atak haftasına girdik o zamandan beri bana çok uyuyor gibi geliyor. Akşamda 9da yatıyor 3 saatte bir beslenmek için uyanıyor yarı uyanık yarı uykulu besleniyor ondan sonra sabah 10 gibi agu falan konuşuyor birlikte öyle bir zamanımız var sonra tekrar uyuyor mesela 12 buçukta uyandı beslendi biraz aktivite yaptık şu an kendi kendine tekrar uyudu
Belki normali budur bilmiyorum ben uykusuz gece sabah çok geçirdim o yüzden garipsiyorum. Sizce normal mi?