Fatmanurrkayaaa ilacın adını görünce yazayım dedim, benim bebeğimde de uzamış sarılık vardı, değeri 20 lerin üstünde idi 1 ayın sonunda bile, 3 defa fototerapi aldı birkaç günde gene eskisi gibi oluyordu, sonra üniversite hastanesinde bir prof a gittik, luminatten önerdi, 6 gün kullandık, değeri 20 lerden 6 ya kadar düştü, sonraki süreçte de tamamen bitti, ilacın herhangi bir yan etkisi olmadı, uyku uyuşukluk da dahil, su an 1 yaşında gelişimi de normal seyrediyor, çok geçmiş olsun