1 aydır ısırmaya ve vurmaya başladı. Sakin karşılıyoruz ama bizden baskasina yaparsa başkası sakin karşılamayabilir. İstediği olmayınca kendini yerden yere vuruyor kafasını mermere bile vurdu sabah sert şekilde yelek giydiği için. Çıplak gezmek istiyor çorap giymek istemiyor yani saçma sapan şeyler için bağırıyor. En sonunda pes ediyor hiçbir şey yok gibi kalkıyor anni diye yanıma geliyor öpüyor oyuncak gösteriyor. 2 yaş sendromu mu yoksa şımarıklık mı anlamıyorum ne tavsiye edersiniz. Yani gerçekten çok zarar veriyor kendine. Sakin bir aileyiz inatalstigi zamanlar dediğini hiç yapmadık alışmasın diye. Ama çok üzülüyorum. Gece terörü de yaşıyoruz nerdeyse 2 günde bri. Aşırı bir inadı var gerçekten anlamiuroum biz eşimle hiç inatlaşmayız oldukça Güleryüzlüyuz zaten hiç tartışmayiz da . Dikakt çekmek için yapıyor diye düşünüyorum ama buna ihtiyacı yokki ilgimiz zaten hep üzerinde.. sizce 2 yaş sendromu mu yoksa şımarıklık mı geçici mı ?