07072023 rotayı devlet karşılamıyor, pahalı olduğu için sanırım. eğer devletin bütçesine uysaydı herkese yaptırırdı. daha geçenlerde bizim uzaktan akrabalarımız rota virüsü kapmışlar 2 hafta hastanede tedavi görmüşler o kadar kötü yıkan virüs. bence şimdi masraf yapın ki ilerde bulaşsada hafif atlatır. allah korusun bebekleri ölüme kadar götüren virüs. ben yaptırdım ilk dozunu bu ay 2nci dozunuda yaptıracam inşallah