huzurlubebek bu bir savaş değil zaten katliam ve soykırım ama taraftan ziyade çocukların öldüğü bir savaşın kazananı olmaz maalesef. 13 aylık oğlum var , 7 aylıkda hamileyim özellikle bakmıyorum çünkü artık dayanamıyorum bebeklerin öyle olmasına, Rabb’im Hz. Peygamberimizin nuru yüzü suyu hürmetine yardım etsin iki tarafında çocuklarına kadınlarına masumlara hayvanlara.