hppykds Merhaba kızlar. Oğlum 3 ay 11 günlük. Birkaç gündür aşırı huysuz, sürekli ağlamaklı. Neden böyle yapıyor anlamıyorum atak falan mı acaba aynı durumu yasayan var mı ? Ya da fikri olan 😔
aysmom1 hppykds 3 ay 14 günlük. Biz de aynı durumdayiz.. Biberon veriyorum ogurerek geri atıyor hep bir ağlama halı ve mızmızlik
Bedis- hppykds Bende de böyle oluyordu 3 aylarda. Burda yazmıştım hani atak falan mı acaba diye. 3. Ayda atak yok dediler hep 😂 bi 4 5 gün böyle huysuz devam etti sonra geri gitti garip valla anlayamıyorum artık 😂
EmineMercan 3 ay 8 gün bizde . 2 gündür çocuğumu tanıyamıyorum hep bi huysuz hep bi kucak hep onunla ilgileneyim tuvalete bile gitmiyim istiyor