Merhaba hanımlar bebegıme vıtamın 8 aya kadar verdım sonra doktorum gunluk pekmez tuketımı varsa gerek yok demıstı sımdı tekrardan baslamak ıstıyorum 18 aylıgız balık yağı vermek ıstıyorum ama uzakta oturdugum ıcın doktor sansım pek yok onumuzdekı ay gıdıcem ınsallah sızler hangı balık yağını kullanıyosunuz