Zlhaanne ben de 31 yaşındayım oğlum 14 aylık, depremi ben de yaşadım. Evimizden olmadık bin şükür ama psikolojik etkilerini hala üzerimde taşıyorum. Allah yardımcın olsun. Daha gençsin annesi kendini strese sokma biraz büyüsün tuvalet eğitimi, konuşma, emzirme bunları tamamen bitir sonra bence hamile kal. Hamilelik de başlı başına zor. Çocuğun olduktan sonra kolayı yok zaten her türlü zorlanacaksın, tahammülün kalmaması gibi bi durum da olmaz bana kalırsa yavrun neticede. 26 yaşında olsan da başka sorunlar olacaktı hayatında benim mesela ekonomik problemlerim hat safhadaydı o zaman şimdi en azından ekonomik olarak rahatım. Demem o ki her yaşın farklı sorumlulukları sıkıntıları var acele etme. Baskı hissetme üzerinde.
Ben 2.yi düşünmüyorum şuan. Gerçekten büyük sorumluluk. Ama belki 2 3 sene sonra Rabbim nasip eder şartlar sağlığım da uygun olursa neden olmasın da diyorum. Çocuk olayı aradan çıkacak bir mesele değil bence o yüzden acele etme. Sakince çocuğunu büyüt. Doya doya vakit geçirin.