Demin ek gıdamızı yedik şöyle anlatayım benim bebeğim mama+süt ilerledi ama 3.5 aylıktan beri meyve suyu tadımı yaptık azlık azcık şimdi tam ek gıdaya geçti ben öyle kabak şu bu denemedim bazı arkadaşların dediği gibi anam babam usulü başladım 🫠 zira kabağı ben sevmeyip yapmıyorum çocuk neden yesin.. herneyse ben ne tarif bulduysam yapıyorum mantıklı ve 5. Aya uygun olan gayette ayırt etmeden misler gibi yiyor oğlum demin bir çorba kasesine yakın pirinç unlu muhallebi yedi mesela. şöyle söyleyeyim en doğrusunu siz bilirsiniz burada herkes kendi kendinin doktoru. Birde instagramda ek gıda sayfaları var primci olanlar dışında mantıklı sayfaları takip edip aklınızda oturtabilirsiniz bunları cok kaırsık gibi geliyor ama bu düzene alışınca zorlanmazsınız