endil canım ben ordan alıveriş yaptım 3.6 aylık tulum almıştım kızım daha 1 buçuk aylıkken giydi öyle aşırı büyük gelmedi belki 3.aydan sonra giydiremem öyle fazla büyük değil çünkü, o yüzden 3.6 ay almanı tavsiye ederim, bu arada kızımın tüm kıyafetlerini ordan aldım hepsi çok kaliteli çıktı ucuz olmasına rağmen