Zeynepaseliinannesii Merhaba yenı aldım ürünü dun ılk defa kullandım ama nevresım takımı parcaları oldugu ıcın dolanmıstı bırbırıne nemlı cıktı yarısı acaba kısa surelı atıp tekrar kurutma yapan varmı ben bılemedım cunku
Ceycey001 Zeynepaseliinannesii ben kullanıyorum da nevresim atmıyorum ya bendede oyle oluyo hepsi dolanıyor Ama kızımın kileri atoyorumtek kişilik veya bebegim onlar öyle dolanmıyo sanırım çift kişilikler büyük diye oyle oluyo