Bebeğim dün ateşlendi 2 bucuk aylık 38 buçuk dereceydi ateşi.öksürüyordu çok korktum bir de ishal gibiydi.bugün hastaneye gittim doktor çok ilgisizdi geç kaldı bir sürü hasta çocuk vardı oksüren hatta baygınlık geçiren cocuklar.bebeğim oradan oraya tahlil vs.iyice hirpalandi.sonuclae yarın çıkacakmış. Çok korkuyorum bir de hastanede virüs yükü arttiysa😭😭 çok tecrubesizim ilk bebeğim ve yalnızız ne yapmalıyım bugün ilacimiz da yok yarın verir artık. Tavsiye verin hanımlar lütfen