Tugbaa58 canım 6ay oldu sezaryen olalı oradaki sızı ve kızarıklık hala duruyor, bende ağda yapıyorum bi sorun olmadı jiletlede olacağını sanmıyorum ama jilet tüyleri çoğaltıp sert çıkardığı için belki fazla kaşıntı va olabilir onun dışında dikişlere ve oraya bişey olmaz