Hellloooo busracan5 bulan banada desin😂 1100 tlcik kirayı 8000 bine çıkarttı kabul etmedik diye nisana kadar bizde arıyoruz😂ama yoook çok pahalı hoş ben dün bi kaç tane buldum ama oturulacak gibi değillerki sobalılar bile 7.500 ya
Hellloooo busracan5 ben sahibinden bakıyorum bazende eşimin faceysinden market bölümü varya oraya kiralık daire yazıyorum çıkıyor mesela dün bi tane buldum 5000 tl 2+1 eşim olsa ilanı atardım ama benim yok face
Hellloooo busracan5 bak mesela bu 5000 https://shbd.io/s/StJOln1N Ama bu kira bu eve verilir mi bilemiyorum