citlembik2905 benim kızım 2 buçuk aylık olacak 2 aylıkken gittiğimizde 6 kilo çıkmıştı. Ben hem mama veriyorum hem emziriyorum meme reddi de yapmadı ikisi de severek içiyor mama tehlikeli bişey değil ki zaten emzireceksiniz de yani mama güzel büyümesin sağlar, sizin sütünüz de vitamin verir yani bence mama başlamalısınız derim bebeğiniz zayıf olduğu için demiyorum hem sizin içiniz rahatlar ben aptamil mama kullanıyorum bu arada. Doktoru da kilosu için kilo alımı çok güzel besini artırmayın bu şekilde devam edin dedi gıdısını falan sevdi hatta diğer bebeklere göre kilo alımı daha fazla dedi ama bunu güzel olarak söyledi.