gizem_aden bebeğiniz düzenli emiyorsa, çalışma vs durumunuz yoksa sağıma gerek olmadığını düşünüyorum ama karar tercih sizin tabi 🌸 ben 20 gün boyunca sol göğsü tutmadığı için sağı emzirerek solu sağım yaparak vermiştim. Şuan sol göğsüm aşırı tazyikli geliyor. Buda rahatsızlık veriyor diğer türlü düzen nasıl olmalı bilgim yok 😊