Kızlar kızım grip oldu burun akıntısı var atesi vardı düştü doktora gittm yatıs verdi yatırmadım doktor olayımı bir önceki postumdan bakabilirisniz orası karısık burnunu cekıyorum sık sık sütle beslemeye calısıyorum yarın kontrolumuz var sizce baska neler yapabilirim ve ya aranızda bebegi grip olan var mı?