Kızlar göğüs ucu hassasiyeti, kasık ağrısı gibi şikayetlerle merak edip erken gebelik testi aldım bu sabah ilk idrarla yaptım ve sonuç. Pazartesi günü kan vermeyi düşünüyorum. Sizce yanılma payı var mıdır bu testin?? Birde bişey sormak istiyorum iki gün önce yemeğe çıkmıştık ben orda bir duble rakı içmiştim aklıma hemen o geldi herhalde hamilelik varsa onun bir zararı olmaz değil mi sonuç olarak direk etkilenmez🙈🥲
