Nurrrrrr233 Kızlar deri altı implant çıkartıricam bana yaramadı spiral de de yoğun kanama oluyor diye taktirmiycam hapile korunma yatıyor aklıma daha önce hiç kullanmadım ne kullanabilirim hangi marka güvenilir bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim?hap ile korunurken antibiyotik içince felan koruyuculuğu gidiyormu gerçekten
Funda6161 Nurrrrrr233 ben kullanmadim hic ama bebeginiz 6 aydan itibaren yasmin hap çok iyiymis antibiyotik kullanınca etkisini azaltiyomus bilgin olsun antibiyotik aldigin zaman yaninda ek koruma yap bence prz. Geri çekme öyle.
Themom_ Nurrrrrr233 4 aydır hap ile korunuyorum doktorum yazmıştı memnunum. Ağır ilaçlarda sanırım etkisi biraz azalıyormuş hapların bende yeni öğrendim. Emziren anneler icin olanından her gün 00:15 ile 00:20 arası içiyorum. ZLYNDA 4 mg
Aslininannesi Nurrrrrr233 emzirmiyorsaniz Yazz tavsiye ederim. Emzirenler cerazette kullanabiliyor ama ben kullanırken çok yan etki yaptı . Agresiflik, sinirli ruh hali, baş ağrısı, en son birer hafta arayla adet olmaya başladım bıraktım
Huriadaveannesi Nurrrrrr233 ben hap kullanırken hamile kaldım şuan spiral taktırdım ilk 4 ay ara kanamam fazla oldu ama düzene bindi spiral sürem dolduktan sonrada tekrar taktirabirsem yine spiral taktirirm ama o olmazsa. Deri altı düşünüyorum tek çocuk yeter bana .spiral öneririm yani
Eylulunannesiiiii_003 Themom_ bende zylnda kullaniyorum doktoruma en keskini hangisiyse onu yaz demistim oda bunu yazdi
Nurrrrrr233 Aslininannesi Emzirmiyorum doktorum yasmin önerdi yasmin 21 gün kullan 7 gün ara verdededi hep öylemi olmasi gerekiyor ya birde ilk bir ay prezervatif ile korun dedi sonra geri çekilme yapabilirsjn
Nurrrrrr233 Huriadaveannesi Hap ile korunurken ek yöntem kullanmadinizmi birde hangi hapı kullanmıştıniz
Huriadaveannesi Nurrrrrr233 drospera kullanıyordum ben artı olarak ara sıra geri çekilme yöntemi oluyordu
Themom_ Eylulunannesiiiii_003 aynı sekılde bende söylemiştim çünkü eşime güvenemezdim ona bırakamazdım bu korunma işini 🤦♀️
Nurrrrrr233 Themom_ Kızlar pcosu olanda bunu kullanabilirmi bende pcos var yasmin dedi doktor adeti hem düzene koysun hem korusun dedi
Torpiktospa 2 yıldır deri altı implantım var. İmplant dışında sıfır korunmayla 2 yıldır hamile kalmadım. Neden memnun kalmadınız acaba implanttan ? En güvenli korunma yöntemi
Nurrrrrr233 Torpiktospa Benim 6 ay oldu canım ama hiç kesilmedi hep ağrılı ve çok oluyodu artık yettiydi bana yanii mecbur cikarttirdim
snyck Nurrrrrr233 ben toplasanız 5 yıl falan yasmin kullanmisimdir dakikası dakikasına da kullanmam ek korunma yapmayız başıma hamilelik gelmedi 28 günde bir tıkır tıkır adet görürüm adetimin 3.gunu başlıyorum bitince 3-4 güne adet olursunuz adet olunca tekrar 3.gun başlarsınız o şekilde gider killanma iştah artışı kilo artışı falan ekstra bisey hissetmedim bu süreçte ama fiyatları artık baya yükseldi 3 aylık içinde 21+21+21 olanlar var onlar daha mantıklı geliyor fiyat olarak
Nurrrrrr233 snyck Teşekkürler doktor 21 gün kullanınca 7 gün bırak dedi sonra devam et dedi hep böyle yap dedi sizde öyle yaptınız mı adetimi düzene koysun istiyorum pcos var bende birde geri çekilme yeterli olurmu ki prezervatif te kullanılmalımi çok soru sordum ama ilk defa kullanicam yasmin