Esmerelda_1 Kozlar merhaba. Bebegıme evolvia mama aldım kullanıcam. Aranızda kullanan memnun kalan varmı. Kılo aldırıyormu
tomvejerry Esmerelda_1 kiloyu bilmiyorum da canım bebeğim küvezde kaldığı zaman sadece onu almamızı istemişlerdi bende demekki iyi diye düşündüm bilmiyorum 🤷
Derya0655 Esmerelda_1 çok memnunum kabızlık derdinden kurtardı. Severek içiyor. Kilo alımıda çok güzel
Esmerelda_1 tomvejerry evet cnm bizde 3 gündür hastanedeyız ve hemsıreler bebege heo bundsn veriyorlardı. Eczaneye de gittim eczacı da dedı evılvıa cok şyi diye bende aldım
Cnsadl Esmerelda_1 uzun zamandır kullanıyorum kesinlikle en iyi mama diyebilirim içeriği çok mamalara göre en temiz olan hiç bir sıkıntıda yaşamazsınız gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz kilo alımıda çok iyi ayrıca
Emir-Aras2022 11 aylık oğluma iyi gelen tek mama aptamili verdiğim anda çocuk mahvoldu kusmaktan kilo alımı da evet en başından beri çok iyi gitti artık daha az tüketiyor ama olsun içtiği 1 yudum bile yeter diyorum gönül rahatlığıyla kullanabilirsin
mamisinannesi Esmerelda_1 merhaba ben kullanıyorum kilo aldırıyor fakat biraz kabızlık yapıyor bende kabızlığı zeytinyağı vererek çözdüm