Dorukcum her bebeğin gelişimi farklıdır ve kendine özgüdür o yüzden fazla takılmayın normalde 6 aylıkken oturmaya başlarlar ama siz çocuğunuzda farklı bişey seziyorsanız doktora götürün bişey yok diyosanız bekleyin daha var demekki oturmasına🥰 belki oturmayı sevmiyordur