minaela2023 Havalar soğudu bir kaç gündür istanbulda bizin evimiz soğuk oluyor 2 3 gündür kombi açık sizler nasıl ısınıyorsunuz arkadaşlar kalorifer yakmaya başladınız mı?
Katun minaela2023 merkezi sistem olduğu için onu bekliyoruz. Yakılmasa da olur ev sıcak doğudayım üstelik
RedFlower_ minaela2023 bir kaç güne kalmaz yakarım benim giriş kat soğuk annem birinci kat daha 10 gün daha yakmaz evi iyi
DenizAsaf minaela2023 yaklaşık olarak 2 haftadır yakıyorum. Bende istanbuldayım. Müstakil ev sorunu her yanım açık ev ısınmıyor 🤦🏻♀️
minaela2023 RedFlower_ benimde müstakil ve dış cephe yok malesef havalarda anı sıcaklık düşüşü olunca açtık bebekler çok çabuk üşüyorlar
minaela2023 DenizAsaf aynı sorun bizdede var geçen sene hamileydim bi şekilde atlattım kışı çalışıyordum bu sene bebekle insan düşünüyor nasıl geçecek kış diye 🙄
DenizAsaf minaela2023 aynısı aynısı bende de hayır açmayayım diyorsun çocuk hasta mı olsun. Büyük olsak 2 kat daha giyer devam edersin. Sizin eviniz de mi müstakil ?
senapulim minaela2023 bizde ankaradayiz eskiden Aralık başı Şubat sonu kapatirdim şimdi bebişim var en azından 1 kasimigetirebilsek diyorum
Deletedmom_117 minaela2023 yaklaşık bir aydır sobamiz tanıyor 4 aylık bebişim olduğu için olmasada kocam soğuğa dayanamaz😂konyadayiz
Babykaraniko minaela2023 bende açıyorum gece yatarken kapatıyorum çünkü petekler burun tıkanıklığı öksürük gibi şeylere yol açabiliyor çocuklarda o yüzden yatarken kapatıyorum
minaela2023 Babykaraniko hava nemlendirici koyarak uyutun bebeğinizi o en azından ben dengesi kuruyor odada ben küçükte olsa aldım arada açıyorum bide serum fizyolojikle günlük temizliyorum hasta olmasın diye
Hazalks Babykaraniko geçen sene gece açtım bebeğim nemden hep hasta oldu bu sene bende gece kapatmayı düşünüyorum gece kapatınca yüzü soğuk oluyor hasta olur mu acaba siz nasıl giydiriyorsunuz gece kapatınca acaba
MyDarlingSon minaela2023 evet pazartesinden beri 😁 Ama full değil evim öyle soguk değil kalıyor sıcaklık
Melekmirac minaela2023 valla biz 10 gün falan oluyo açtık en dusukte yaniyodu ama artık evlerin içi buz olmaya başladı bebiste 13 aylık emekliyo gezmek istiyo mecbur yaktık yani bu arada Kocaeli Gölcükteyim bende bildiğiniz sabaha karşı buz oluyo ev yakmazsak
Deletedmom_117 minaela2023 iyi ama çok zor sürekli kova doldur soba yanan odadan çıkınca toton dönsün😂😂Oğlum hasta habire bı sıcak bı soğuk olunca buldunugumuz yerde doğalgaz yok olsa hemen doğalgaza gecicez