Kızlar en son hamileliğimde böyle sorun yaşadım 5 ay a yaklaştı doğum yaptım birkaç hafta oldu kaşıntı koku yanma oluyor mantar mı oldu ne oldu vajinada anlamayadım kuyruk sokumunda da çok ağrı oluyor
ve sanırım eşime de bulaştı ben korkutan hastane gidemiyorum alttan muayene olamıyorum emziriyorım da evde uygulayacağım birşey varmı aynı sorunu yaşadınız mı lütfen yardımcı olun ??