Eflinim_2022 merhaba, şöyle söyliyim ben odasına bir tane derece koydum odası genellikle 22-24 derece arasında olur ıkı tane uyku tulumumuz var. Bır tanesı kolsuz ayaklı diğeri kollu ayaklı, havalar 20 derecenın altına düşmediği sürece uzun kollu ınce bır zıbın uzerıne kolsuz olanı giydiriyorum elleri soğuk oluyor ama göğüs ve ense kısmı sıcacık oluyor. Bebeklerin elleri kulakları burnu genelde soğuk olurmuş zaten. Hava 20 derece altına düşerse de uzun kollu olanı ıcıne sıfır kol zıbınla gıydırıp yatırıyorum yıne aynı sekılde ense ve göğüsten kontrol edıyorum.