dilaradamla04 Bebegim 3 aylık dünden beri öksürük ve burun akıntısı var ne yapmalıyım serum fizyolojik burnunu temizliyorum ama öksürük için ne yapmalıyım bilmiorum yardımcı olurmusunuz
aselsaree Bizede antibiyotik balgam sökücü verdi sağlık ocağı antibiyotik çok erken kullanma dedi balgam sökücü veriyorum balgam atıyo ama öksürük devam gözleri sulanıyo
dilaradamla04 aselsaree bende bugün sağlık ocağına götürdüm damla verdi günde 1 kere 4 damla birde burnu için fisfis bakalım etki edecekmi etmez ise hastaneye götür dedi