Anisa021121 şöyle acikliyayim uyku eğitiminde bebeğin desteksiz uyumasına yardımcı oluyorlar eğitmenler. Benim bebeğim 8.5 aylık gündüz 2 uyku yapıyor her uykusu Max 1.5 saat ama gündüz yatirdiktan sonra 30-40 dk araliginda uyanıyor . Tekrar uykuya donduruyorum. Deliksiz uyuması için birçok yöntem denedim ama olmadı . Her gün gündüzleri böyle . Bölük pörçük uyuyor. Gece ise 21.00 gibi uyumuş oluyor ve yattıktan 40-50 dk sonra kesin uyanir . Sonra tekrar uykuya dondurme .gece 12 ye kadar bu olay 3-4 kez tekrarlanır ve ben bunu yaparken gözleri kapalı bı sekidle ağlar.karni tok Gazi yok altı temiz duş aldırıp masaj yaptirmama rağmen bu böyledir .bende işe gittiğim için çok yoruluyorum ve dayanamayıp gece 12 den sonra bebeğimi yanıma alıyorum ve sabaha kadar beraber aynı yatakta uyuyoruz canı istediği zaman beni emiyor .ama şu 1 haftadır emse bile geri uykuga dönmüyor uykusunda ağlamaları hala var .ve biz eşimle ne yapmamız gerektiğini bilmiyoruz .gece olunca salak gibi çaresizce birbirimize bakıyoruz ben her gece istinasiz bu durum yaşaninca ağlıyorum .ne yapmalıyız inanın hiç bilmiyoruz ve coook yol denedik.hep aynı şeyler. Etrafımda tanıdıklarım dan yardım alıyorum herkes "yanına yatirma alışır,çocuk bu yapar öyle,varidr bı sikintizi boşver vs vs "gibi sözler söylüyorlar.. bilmem anlatabiliyor muyum uykular gün geçtikte daha da kötü gidiyor .bebeğimi çok seviylrum ama o kadar çaresizis ki esimle oturup ağlıyoruz .ve bu durumda uyku eğitimi aklımıza geliyor ve bu durumu düzeltmek için yol arıyoruz.. bu 5. Aydan beri böyle .doktora götürdük ve genel durumu gelişimi vs iyi dedi . biraz uzun yazdım ama kusura bakmayın ( sırf bu uykular yüzünden 2. Çocuğa töbe ettim ) umarım durumumuzu bitkinligimizi,yorgunluğumuzu,ne yapmamız gerektiğini bilmeyisimi anlatabilmisimdir..