Merhaba, bu sene klima kullanmaya başladık öncesinde normal soba kullanıyorduk ilk defa kullandığımız için bilmiyoruz o yüzden klima 24 de sabit çalışıyor birde nem-sıcaklık ölçer aldım sıcaklıkta sorun yok ama evin nemi 65 çıkıyor cam açınca düşüyor ama kapatınca yükseliyor 4 yaşında kızım, 3 aylık da bebeğim var camı sürekli açık tutamıyorum haliyle bu klima odayı kurutmuyor muydu normalde bizim niye nemli çıkıyor hayır birde klima havayı kurutuyor diye buhar makinesi aldım eve hiç kullanmadık iade edicem nasıl yapıcaz bu işleri şimdi 😊