momysskaan 2 ay 5 günlük bebeğim var uyumuyor altı temiz gazını çıkarıyor karnı tok ama çocuk uyumuyor ya tam Uyuyor 2 dk sonra uyanıyor resmen dk tuttum . Kundak denedim olmadı kundağı açtım yine olmadı ne yapacam bilmiyorum kafayı yicem 2 dk dinlenemiyorum yemek yapamıyorum ev temizleyemiyorum . Uyanık kalıp ağlamasa neyse hem uyanık hem mız mız 😞🤷♀️🤦🏼♀️
Ayse5100 momysskaan Allah yardımcınız olsun olur böyle siz sakin kalmaya çalışın kendinizi yıpratmayn bırakın kalsın işleriniz bebeğinizle ilgilenin dinlenin iyice uykusunun geldiğinden emin olmadan uyutmayi denemeyin uyuturken bol bol dua okuyun
Ftmysf1007 momysskaan biz de öykeydik şu an 3 aylığız hala öyle. Yalnız değilsin. Ev işini bıraktım artık. Yemeği bile eşimle sırayla yiyoruz. Ennson ayakta sallamayı denedim. Hafif hafif sallıyorum beyaz gürültü açıp telefondan. BirZ mızmızlanıp uyuyor öyle. Ama bırakamıyoruz tabi. Bıraktığımız an uyanıyor.
Bedis- momysskaan Bizde de öyleydi uykuya direniyor sabahlara kadar çarşafta salla Allah salla. Kundak istemiyor etmiyor çatlayana kadar ağlıyor. 🤦🏻♀️ doktora götürmüştük kaka yapamadığı için bununla alakası yok yani megersem çocuk doymuyormus. Sütüm yetersiz geliyormuş ondan hem uyuyamıyor kakasını yapamıyor dedi sonra mama takviyesine başladık düzeldi 🤷🏻♀️
Catsofmom momysskaan Bizde aynı durumdayız. Meğerse gazı varmış. Doktoru gaz damlası verdi. verince geçiyor kuzum. Otomatik ana kucagı aldım. Uyuyor kendı kendıne artık
dietitianmom Yüksek ihtimalle sizi yanında istiyor ve uyuyamadığı için dahada mızmızlanıyor:/ , birde bebeğinize duş aldırıp güzelce ninniler söylerek pış pış yaparak kucağınızda hafif sallayarak uyutmayı deneyin belki iyi gelecektir,
yavrukurt_ Benim de 40 gün olduk, altı temiz gazı yok karnı tok ama gece veya gündüz uyumuyor, memede uyuyor yatağa bırakınca uyanıyor , beşik aldım, beşikte sallana sallana uyuyor sadece, 40 geçince düzelir demişlerdi demek ki düzelmeyecek
momysskaan Catsofmom bende kullanıyorum canım aslında gazı çıkarıyor ama bende anlamadım bizimki 3-4 güne bir kaka yapıyor acaba doymuyor mu diye düşündüm
Bedis- momysskaan Valla bende doyduğunu düşünüyordum ama işte gidip sütümü sagdırınca süt var ama 2 aylık bebek için yeterli değil dedi mama takviyesine başladık. Olmadı sizde bi gidin kontrole falan baktırın kilosuna neyim kilo alımında yavaslık varsa süt yetmiyor demek ki bizde kilo alımı vardı ama tam sınırda alıyordu. Mamadan sonra düzeldik 🤷🏻♀️
Bedis- momysskaan Bizde öyleydi 3 4 gün buluyordu en son 6 gün yapmayınca artık bi götürelim dedik çünkü doktorumuz 5. Günden sonra getirin demişti. Kuzuma mecbur lavman yapmak zorunda kaldılar. Mamaya başladıktan sonra her gün kakasını yapıyor kaka sorunumuz kalmadı hadi taş catlasa 1 gün geç geliyor
Catsofmom momysskaan Kaka için 3-4 gün normal kuzum. Çişli bezi önemli doyup doyamadığı için. 7-8 bez yeterliymıs
fatma199 Bedis- Bizde 1 aylığız doymuyo diye mama verdik ama bu defa da çok kusuyo aynı sıkıntıyı yaşayan var mı acaba?
2_erkekannesi momysskaan benimki de ayni durumda maalesef uyumuyorlar ne yaparsam yapayım uyumuyor ayağımda sallıyorum gene yok 😕
fatma199 Bedis- Doktor bi deneyin ne kadar alacak dedi önce 60 verdik içti hepsini 90 verdik onu da içti