Bebeğim 2.5 aylik. Gündüzleri sadece kucagimda uyuyor. Yatağa yatirinca hemen uyanıyor. Yaninda beklıyorum elini tutuyorum pispisliyorum en fazla 5 dk sonra kalkıyor. Kucağa alistirdin laflarindan çok sıkıldım. Hicbirsey yapamiyorum. Tuvalete zor gidiyorum. Daha hala kahvaltı yapmadım. Bu durum hep böyle mi devam ediyor. Ya da bildiginiz bir yontem var mı yataga alistirmak için. Geceleri yataginda yatıyor aslında. Gündüz niye yapmiyor anlamiyorum