Oğlum 7aylik doğdu ve şu an 4 aylık düzeltilmiş 2 ay 20 günlük gece sabaha kadar ağlıyor ve bir çok doktora gittik gaz dediler ama biz hâlâ gaz olmadığını düşünüyoruz çok uykusuz kalıyoruz böyle olanlar varmı birde Tuzla Pendik civarında iyi çocuk doktoru önerisi istiyorum