İlk ocean Multi olanını aldım güzeldi oğlum baya sevdi. Sonra denemek için Zühre ana aldım tam bi rezillikti açtığım gibi köpürüp taştı bozuk ürün göndermişler. Sonra möllersin tutti fruttili olanını aldım içeriği harika ama oğlum asla içemedi şişe olduğu gibi duruyor. Mecbur tekrar oceana döndüm onunla devam edeceğiz gibi duruyor.