GulRengi rozeriin Doğal yorumlarına bakarak aldım, eve gelince içeriğini gördüm ve şok oldum. Kıvam artırıcı var, şeker var. Neye göre doğal diyorlar anlamadım. Bu sıkıntıları yaşamadık. Çünkü hemen yeni bir damla(Bestiron) alana kadar 3 gün falan kullandım.
rozeriin Biz doktorun önerisiyle aldık ama günde 5-6 kez tuvaletini yapan bebeğim 1 küreyi zor yapıyor bugün itibariyle bıraktım zaten
GulRengi rozeriin Bestiron enn temiz içerikli damlalardan birisi. Hiçbir şikayetim olmadı. Sadece yetersiz diyenler vardı, ben de kilo başına 2 damla verdim. Yine de biraz düşük çıktı ama doktor önemli görmedi. Newvit ve Demiron markası da temiz👍🏻