gocebebirbayan evet dudak bağı benim kızımda da vardı 2 aylıkken farkettim ve 7 aylıkken kestirdim, hiçte sorun yaşamadık. Ama kestirsene kadar neler çektim çoğu doktor daha küçük dedi kesmedi en son Gaziantep’te KBB doktoru buldum o kesti, sadece kesildiği an ağladı sonda normal hayatımıza devam ettik. Süt dişleri dökülüp yenisi çıkmadan bence kestirin. Hem büyüyünce tramva oluyo hemde ayrık diş